Utah Jazz Tickets

FYI I’ve been told the second half of the game thread often doesn’t show up when viewing these posts in the Twitter app’s reader mode.

Really tough matchup tonight. It’s not gonna be easy.
Posted by Wideawake60 on Dec 2, 2019 | 7:14 PM

Ben looks aggressive tonight. Hopefully he keeps it up
Posted by Scalper3 on Dec 2, 2019 | 7:16 PM

LOL Snyder
I swear he is a super villain during the day!!

Posted by HeISTheAX on Dec 2, 2019 | 7:16 PM

Quin Snyder always looks like a coked-out Megachurch pastor right out of Miami Vice to me.
Posted by Wideawake60 on Dec 2, 2019 | 7:17 PM

you had me at coked out.
Posted by EastonAssassin63 on Dec 2, 2019 | 7:19 PM

Does bogdanovic ever NOT scream after he does anything with or without the ball?
Posted by Scalper3 on Dec 2, 2019 | 7:24 PM

Wow the Jazz are stinking it up
Posted by Erving4ever on Dec 2, 2019 | 7:46 PM

wow what’s wrong with utah
got creamed by toronto last night and now we’re murdering them

Posted by pasports31 on Dec 2, 2019 | 7:55 PM

Sixers trying to keep Utah in the game by fouling them every time down the floor now
Posted by nononono on Dec 2, 2019 | 8:02 PM

This game aint over yet. It will depend on how we come out of the half
Posted by Erving4ever on Dec 2, 2019 | 8:08 PM


Oh wow, Mudiay is in NBA Siberia already. With his tools. Gosh.
Posted by Wideawake60 on Dec 2, 2019 | 8:49 PM

Gobert is probably outplaying Joel tonight, but the Sixers have had a bunch of guys contributing to help Joel while no one else on UTA has looked good
Posted by nononono on Dec 2, 2019 | 8:53 PM

Neto could definitely be having a better game tonight
Posted by Jammity Man on Dec 2, 2019 | 8:56 PM

Ingles is a great ball player for a math teacher.
Posted by Garballing on Dec 2, 2019 | 8:57 PM

Up 16 with 7 30 left at home and Ben STILL won’t shoot a 3. Play ends in a TO anyway. I truly believe Ben is trolling us with not shooting or saying F**k us lol
Posted by KiLLaDeLphiAx on Dec 2, 2019 | 9:07 PM

how is this jazz team 12-8 ffs? they are horrible
Posted by Eagles4evaFtheRest on Dec 2, 2019 | 9:07 PM

Gobert >>>>> Embiid tonight on both ends of the floor
Posted by nononono on Dec 2, 2019 | 9:19 PM

Fortunately it didn’t really matter. Rest of the Jazz didn’t play well enough and we capitalized.
Posted by HeISTheAX on Dec 2, 2019 | 9:20 PM

Ingles has been a pain in the arse this half.
Posted by Garballing on Dec 2, 2019 | 9:23 PM

I don’t know what the numbers say, but Gobert is one guy that Embiid ain’t doing a shoulder shimmy to.
Posted by bebopdeluxe on Dec 2, 2019 | 9:23 PM

I don’t think it’s a coincidence that Utah looked a lot better w/o Conley.
Posted by Wideawake60 on Dec 2, 2019 | 9:24 PM

Snyder coked up again
Posted by Erving4ever on Dec 2, 2019 | 9:28 PM

OP:
The game is at 7pm.
Fuck Donovan Mitchell.

dinonb12
why fuck Donovan Mitchell??

GrunkleVans
Cause he’s the reason Ben has to deal with endless rookie cracks

Ianjames2
Quinn Snyder looks like the creepy butler in a horror movie

SashDawg123
Gobert is long as fuck.

Jahgee1124
The Sixers are putting Kork onto Conley and he’s not torching him, Conley’s more washed than I thought

enmebaraghesi
Can someone fix Quin Snyder’s hair please? Very distracting.

IVAN_CLEARY
Lol putting Mitchell on Tobias because he’s too scared to guard Ben.

Mcatatonic1
With absolutely no athleticism, speed, or strength, I have literally no idea of Ingles or Bogdonovich score any points in this league lol

SashDawg123
Ben already with two steals.

Imtryinjennifer
God damn if Ben can get his offense going hes legit a monster… DPOY!

downsouthcountry
Ben definitely making an argument for DPOY here

girlfriend_pregnant
ehhhh bogdan v furkan is turkey vs croatia?? how?

GK0NATO
Bogdan is from Croatia… Furk is from Turkey…

georgeclooney223
I suck sixers penis


xychosis
Ah, Dante Exum. Remember when there was a debate about whether to take Embiid or Exum at 3 in 2014?

girlfriend_pregnant
in another life joe ingles may have been the most vicious soccer hooligan

MaiqDaLiar1177
The Jazz head coach scares me not gonna lie.

Johns-Roast-Pork
I genuinely forgot Dante Exum was in the NBA.

DirtyKarma
Neto could also be a model. How lucky is this guy?

Cactus_Jackson
Can live in comfort that the Jazz are not contenders because their best player is Donovan Mitchell

SashDawg123
Yes. However, I do not think Michell is their best player. I would argue it is Bojan.

GrunkleVans
Jazz fans getting ready to say racist shit about Embiid

mp455
Lmao how did Karl Malone ever get accepted in that place

bigdog8300
Mitchell building a brick house rn

InsiDS
Business as usual.

shitpumper
Every time Mitchell pulls up from 3 you just know he’s gonna miss.

RockToShock
Yup little donny is shot chucking tonight lmao

GunnarBomaye
That donk sound when Mitchell misses is so beautiful

ThisIsWhatWeLiveFor
The jazz’ coach definitely smokes a cig and drinks some whiskey in a glass during every intermission.


heloamdew
Conley is so washed

annopolis230
conley has forgotten hes a basketball player since he got to utah

forthestreamz
say what you want about the Sixers offense but I’ll much rather have it over this uninspired, vanilla floater-fest of Utah’s

Wekilledit88
Should be called the Utah Bricks imo.

bigdog8300
Lmao are the jazz as bad as they look

Tlewis9797
Are the jazz like alive

Ididsmthnbad
i feel kinda..bad for the jazz. they look so tired lol

thebestshittycoffee
could this kind of abuse be tried in the court of law?

Triple_Entit
It’s a good thing November is over cause I need to rub one out after that

SashDawg123
I am joining you on that one.

Jahgee1124
Matisse & Ben are the bext backcourt in the NBA, it’s not even a contest

bigdog8300
Oh my. My pants ffs

forthestreamz
IM HARD

heloamdew
I’m so close keep going

shitpumper
I came


99ahmadali786
Hilarious that the Raptors killed the Jazz yesterday let’s see the Sixers do the same today. Get rid of one of the “pretenders”.

Jahgee1124
Bogdanovic looks like a 35 year old who lives in a trailer with his geriatric mom, working at the local factory

songcharts
These jazz uniforms are hideous.

matthiasngo
Jazz are the new clippers with these flops

Mcatatonic1
This is some like next level flopping lmao
Snyder looks like a movie villain and seems to have taught his team how to act too

NeptuneEDM
Screw the Jazz we’re playing the refs

uncle_tbag
Refs doing their best to keep Utah alive.

BlueGlowStar
Fuck the refs

Mcatatonic1
snyder gave the refs a little sucky sucky during one of the TV timeouts

aarora610
Classic Donovan Mitchell stat line thus far, with virtually no peripheral stats. Good Stuff.


Mihr565
Joe Ingles is a poor man’s Korkmaz

Wekilledit88
Mitt Romney ain’t shit.

anth8725
gobert softer than charmin

Buttmudbrookz
Get rid of Neto. Terrible vision and scoring

Mcatatonic1
Gobert with an efficient 17/10/2 is…..strange lol

mansand7
dear brett brown.
please get furkan’s penis out of your mouth, and sub ben in the game.
sincerely, everyone who doesnt want to blow the lead

chico12307
GET KORKMAZ OFF THE COURT BRETT YOU FUCKING IDIOT

justchill76
we need to send korkmaz to china to try out the foot binding culture

HoPhun01
They’ve been playing so much better without Conley.

Ididsmthnbad
jazz literally zombies rn

ACPhila
and its down to 10.

Quentin_Jammer
Their starters killed their comeback hopes lol


thebobbyshaw33
No we did not give up 23 to Javale McGee with a French accent

jappixslackbot
Why does Jazz head coach look like Dracula

Mcatatonic1
Ingles throwing his blubber around all over the court tn
So nice of him to clean the floor


KoolGMatt
Jesus how much coke does Quin Snyder do.


imnotacoolguyanymore
Someone get Quin Snyder a nap yikes

Deb_Placys_Vagina
Jazz coach looking like a used car salesman…

Impressionante
Quinn Snyder is a serial killer and you won’t convince me otherwise

mikeb32
Jazz coach looks like he’d be a comic book villain who steals pets from the pet store

Wekilledit88
Lol gobert throwing the dunk down with authority when down 7 with 34 seconds left

zerovanillacodered
Someone want to tell our announcers that the Jazz fans are not “ravenous” for their team… the problem is that many of them are racist.

loco1989
Jazz coach looks like a heavy drinker

songcharts
I know you’re not talking with our coach looking 24/7 wasted.

Deb_Placys_Vagina
Fan was ejected for telling Mitchell he would pay for his vasectomy to prevent more retarded children in the world. You can use the R word that way….

bigdog8300
That embiid chuck up looked like a don mitchell shot

girlfriend_pregnant
man that brett/quinn talk looked serious

Utah Jazz Tickets
Official Utah Jazz Tickets On Sale Now!

Source link

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *